Fredag

God morgon god morgon!

Här har vi vaknat upp till lite snö. Det kanske kom redan igår kväll, men här hos oss lägger vi oss tidigt. Ha ha.
Igår slog det mig att det kanske är byte av gröten som fick David ur den fina rutinen med sömnen. Så jag gav honom den gamla gröten igår kväll. Vad hände? Jo, han sov till 06.45 i morse. Hur skönt som helst.

Idag städades alla julsaker bort, hur skönt som helst. Nu väntar våren och tulpanerna. Snart är det dags för semlor i mängder. Förra året vid den här tiden var ju David i magen och jag kunde svälja 15 semlor om dan. Nu får jag nog ta det lite lugnare.

Jennifer lyckades jag lura ut på en promenad, hon fastnar lätt framför tv:n. Resultatet blev att hon inte följde med in. Nu är hon lite längre bort och leker på några isfläckar. David sussar gott i vagnen. Kanske att jag hinner pyssla lite med bloggen.
Ska ju ordna mig en header, men vet ännu inte riktigt hur jag vill att den ska se ut... hmm


Kommentarer
Postat av: Hanna Z - Mamma till Elliot

Jo men vi kände med lite så. Är det inte bättre om ett par veckor så får vi behandla honom då, men då ska jag be om nåt annat..

2012-01-07 @ 21:54:56
URL: http://hannaz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0