Bokcirkel

Ja, just det. Jag har gått med i områdets bokcirkel. Vi har inte haft vår första träff än, men den är snart.
Från början fick jag den presenterad som en "träff" för att tjata lite, alltså inte fullt så seriös som den verkar vara. Jag tackade ja direkt. Det är ju hur roligt som helst att träffas och skvallra lite, framförallt när hälften av medlemmarna är mina grannar.
Men sen började det pratas om att vi skulle läsa böcker! Jag har inte läst en bok på väldigt länge, jag har ju barn, herregud! Möjligtvis att jag har plöjt igenom en pekbok från pärm till pärm.

Men nu sitter jag fast i boken. Den är hur bra som helst. Det visar ju bara "allting går"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0