Söndag

Jaha, då var det söndag igen då. fliff har varit på funkykidz idag, hon tycker det är superkul. Under den tiden har jag mest stirrat in i en vägg och hoppas på att mina Wordfeud vänner skulle vara aktiva. Men nä!

Wordfeud är totalt beroendeframkallande och alla jag känner spelar. Men är det någon som vet vad det heter? Hur ska Wordfeud uttalas? Jag har hört olika...

Igår visade jag en glad David i startposition för att krypa iväg. Det var jag som ställde honom så, jag berättade ju att han inte riktigt fixade det själv. Men så igår kväll när han skulle sova, då hände det. Han kom upp på sina knän och började gunga fram o tillbaka. Så snart kommer nog ett knä före det andra... Häftigt vad fort det går.
Just nu är han med F och Biff i lekparken. Jag är helt själv här hemma och gissa hur gottigt det känns?

Dagen bjuder inte på några mer planer, i morgon börjar veckan igen. David har en läkartid på Akademiska, så vi kommer ägna förmiddagen där. Och det känns så skönt, jag har ingen ångest eller oro för läkarbesöket den här gången...
Bara därför kommer Malin upptäcka något som måste fixas... Det skulle ju inte förvåna mig.

Jaha, nu har jag väl babblat tillräckligt. Undrar bara vad jag ska göra för bus nu när jag kan göra precis vad jag vill...
Kanske fortsätta sticka F:s sockor, så att vi andra också kan få ett par innan nästa sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0