Semesterplaner

Vem säger att mest gräl sker under semestern? Det är väl innan då det ska planeras vad man ska göra, eller?
I alla fall här hemma hos oss.

Vi har tidigare år åkt till Kolmården, men det känns som vi är klara där nu. Jag snöade in på Astrid Lindgrens värld. Ja, jag vet, vi är sent ute. Men så är det alltid med oss.
Vi satt för några dagar sedan och förbarmade oss över hur mycket det kostar att komma in på Liseberg som en familj, inkl åkpass. För mig känns det totalt onödigt att vara där, jag kommer ju bara dra barnvagn. Och då har jag ingen lust att betala för att göra det, snarare att jag borde få betalt.
Så därför har jag snöat in på Astrid Lindgrens värld med en övernattning. Men att kläcka det förslaget var ju totalt onödigt, det förstörde ju hela familjefriden för år 2011. F kläcker kommentaren som jag avskyr att höra
-Det är bara att inse, vi har inga pengar.

Nä okej, då stannar vi hemma och låser dörrarna, jag ruttnar gärna bort. Att åka till Göteborg blir också inställt om jag får bestämma!

Grrrr


Kommentarer
Postat av: felicia - 19 år och mamma

tack! vad glad jag blir! detsamma!

2011-05-20 @ 20:33:38
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0