Inga inlägg

Igår vände David helt på dygnet. Hans tre timmarssömn kom på eftermiddagen. Han vaknade vid kvart över sju på kvällen. Jag var inställd på att få vara vaken till tolv men strax efter nio hade han somnat för natten. Han vaknade igen vid två, men det var bara för lite mat. Nu, kl 5 har han vaknat, och jag inte försöka få honom att sova.
Så här sitter jag nu, fullt påklädd, beredd att möta kossorna när de ska släppas ut på vårbete. Övriga familjen sover som vanligt, och de måste nog väckas om de ska hinna med oss, när vi drar vid nio.
Därefter skka jag hem och förberede grillningen ikväll. Men jag ska nog börja med efterrätten redan nu. Det blir vitchokladmousse med mango- och passionsfruktsås. Jag ska också testa på nya röror till köttet.

Hoppas att ni får en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0