Sol

Den här natten var bättre, och Jennifer mår bättre. Vilket hon gärna påtalar för då kan hon pussa på lillebror mer än ofta.
David har nog bara varit vaken vid tre tillfällen, eftersom jag är ovan så tycker jag att det är mycket. Men så är det bara att tänka tillbaka då Jennifer var liten, där var jag vaken en gång i timmen.
Däremot tycker jag att David är känsligare och snuttigare än Jennifer. Är det manligt och kvinnligt kanske :)
Sötnosen sover nu och jag ska försöka hinna borsta tänderna innan lunch idag. Jag och Jennifer ska ta en promenad med David. Premiär för promenad i området! Idag lyser solen äntligen och nu väntar jag bara på plusgraderna.




Kommentarer
Postat av: Bea

ha det underbart!! och visst e det härligt att ha som mål att hinna borsta tänderna innan lunch?! Hm har hänt att man misslyckats...

2011-03-02 @ 10:14:25
URL: http://bea-omtidenvill.blogspot.com/
Postat av: Emma

Vilken underbar sötnos ni har. Ett stort grattis till er...så att man längtar själv!

Kram på er alla 6

2011-03-02 @ 22:06:09
URL: http://pims.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0