Torsdag

Gaaah vad trött jag är. Varit uppe sedan 04.41, David är megatrött men vägrar somna. Nu ligger han brevid mig i soffan och kämpar mot sömnen, men han förlorar nog.

Idag blir det sista dagen för Jennifer på förskolan, i morgon ska hon iväg med pappa och bada. Så som hon har längtat. Nu är Jennifer ett 15-timmars barn och jag tycker det är riktigt jobbigt med tiderna 9-14. Det passar inte rutinerna här hemma. Tack o lov är det bara tre dagar i veckan.
När vi lämnat henne där så börjar min lattekarriär. Jag ska till grannen och mysa på morgonen. På söndag blir det Blingo-träff. Jag vet att söndagen kommer innebära mycket pengar, för jag har spanat in vårnyheterna och det finns massor som jag vill ha.

Efter myset är det dags för BVC besök, idag ska David mätas och vägas. Det ska bli spännande och se hur lång han har blivit, känns som han har dragit iväg på längden. Pyjamaserna är korta i benen...

Därefter hoppas jag på sömn!

Ha en trevlig dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0