Rykten

Jag har varit hemma i drygt en månad, men kollar fortfarande min jobbmail, det är stört. Men jag gör inte så mycket med den, ska något åtgärdas vidarebefordrar jag det. Men jag "jobbar" inte. Ibland får jag mail från min förra kollega och vän, som jag tyvärr träffar för sällan.

Idag fanns ett sådant mail i min inbox. Jag gillar mail och blir glad när det inte står 0 i inkorgen. Idag var det ett extra roligt mail.
Världen bland "oss" är liten, man byter jobb och hittar alltid någon som känner en tidigare kollega eller nåt.
Nu hade Hanna den kontakten, en konsult som är på en arbetsplats där jag var för två eller kanske tre år sedan.
Det här är vad den konsulten hör om mig:

" de talar fortfarande om Maria Andersson och säger att hon var helt fantastisk!"

Min bild av in min insats var ju att jag "bara" gjorde mitt jobb.

Hur roligt är inte det att få höra?! Jag kommer leva på de här orden hur länge som helst!

Tack Hanna för att du berättade!


Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Vi pratar fortfarande om dig också! Alla här tyckte mycket bra om dig! (Nu är förstås inte så många av dom kvar här...)



Kram

2011-03-21 @ 15:09:20
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Maria

Vad roligt att jag lämnar lite avtryck här o där... :)

Nu blir jag ännu gladare!

2011-03-21 @ 18:04:28
URL: http://mischomascho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0