Klädproblem

Jag har enorma klädproblem och skulle faktiskt kunna hamna i en depression på grund av detta. Det är inte mig vi prata om nu. Det är kläder till David, varför skulle det nu bli en pojke när jag ville handla tjejkläder?

Vi köpte en "liten" garderob innan David föddes, med de få könsneutrala kläder som fanns. Det blev så klart mycket svart, vitt och randigt (svart, grått). För överenskommelsen var att så fort bebis kommit skulle jag shoppa.
Och det tillfället fick jag ju också. Men herregud det fanns ju inga plagg över huvudtaget. Jag hittade inte ett enda plagg. Allt jag så var de söta tjejklänningarna och kjolar. Jag har inget emot att David har något rosa på sig, men att ha klänning är inte riktigt rätt, känner jag.

Nu letar jag lite på nätet, för det brukar vara min räddning.

Det här kan vara något:

Okay Baby Body SEK 159, Me Too - NELLY.COM John Ls T-shirt SEK 149, Fixoni - NELLY.COMBear Pants SEK 249, Ej Sikke Lej - NELLY.COM

Allt från Nelly


Kommentarer
Postat av: Bea

vad jag känner igen mig, blir så avis på alla fina tjejkläder, är synnerligen begränsat för killar och även om jag som du tycker att rosa är helt ok så är det att gå lite långt att sätta på honom en klänning innan vi drar till öppna förskolan....

2011-03-02 @ 10:17:03
URL: http://bea-omtidenvill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0