5 är tiden

Ska vi börja tala om några sovrutiner så är ett säkert, vakna vid 5 och fortsätta vara vaken.

Jag som är ovan att vakna på nätterna har länge tyckt att David vaknar lite för ofta. Men när jag tänker efter så är det faktiskt bara 3 eller fyra gånger per natt. Vid tolv, sen vid tre. Då är det inga problem att få honom att somna om.
Sen vaknar han vid 5, då är det bajsrace. Då behöver jag inte ens tänka på att försöka få honom att somna om, det är bara att kliva upp. Och med den inställningen så går det lättare att vara vaken.
Nu är klockan halv sex, så om en halvtimme, timme, så sover han igen. Själv har jag redan startat dagen, första maskinen tvätt är igång.
Det är ingen idé för mig att sova mer, vi ska ju ändå upp vid sju. Vår ambition är att komma iväg vid 9, då åker vi mot Sandviken! :)

Nu ska jag gå iväg och byta tredje dijonsenapsblöjan!

Go morgon på er!



Kommentarer
Postat av: Kasparjeanett

It is the coolest site,keep so!

2011-08-03 @ 07:25:20
URL: http://kasparjeanett.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0