Väntar på sommarkänslan

Go morgon. Jag känner mig konstigt nog mer utvilad med två barn och en katt i sängen än vad jag gör när Fredrik sover bredvid mig. Ha ha.
Men det kanske beror på att barnen ligger still, Fredrik river halva sovrummet när han sover. För någon natt sedan vaknade jag av ett himla liv, inbrott, tänkte jag.
Men det var Fredrik som rev ner allt från sitt sängbord. Och hur han fick ner lampan mellan sängen och sängbordet är fortfarande en gåta..
David hjälper också till att få mig piggaren, han somnar nu tidigare på kvällen än tidigare, vilket gör att jag också får lite kväll. Men nattningarna tar tid i alla fall.

Fredrik har jobbat i natt och nu ska han väl komma hem ganska snart, sen börjar vår ledighet tillsammans. Vi får väl se hur länge vi kommer njuta av att umgås med varandra. Ha ha.
Jag har ju tidigare inte haft någon sommarfeeling. Men det börjar bli dags nu när midsommar har varit.

Sommarens planer börjar också ta form vilket känns lite roligare.  I veckan kommer bästa Malin, min brorsdotter. Hon är saknad, så det är på tiden att hon kommer.
Sen kommer vänner från Götet och myser några dagar. När dom har åkt ska vi till musikveckan i Östhammar för att Jennifer ska på Erik Saade.
Därefter ska vi själva till svärisarna och Götet. Andra saker som ska ske är ett besök till Hudiksvall och spana in huset Anso har köpt, och håller på att renovera. Så då passar jag på att träffa syster och syskonbarnen.
Om nu David är en duktig kille i bilen ska jag planera in en resa till mamma också.

Men nu, är det dags att byta en stinkande bajsblöja.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Svea

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 06:33:36
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0