Tejpbyte

Ännu en dag full med sol och värme. Jag var redan igår inställd på regn, men det kom aldrig. Nu ser det ut att börja regna vilken minut som helst.
Igår, söndag, var en riktig hemmadag. Det hände inte så mycket. Jag putsade lite fönster såklart. Nu börjar jag tycka att det är pinsamt. Jag putsar fönster ofta, alltså flera gånger i månaden. Men i det här området ser jag aldrig någon annan fixa med sånt. Alla ordnar med städhjälp, fönsterputsning, matkassar osv. Jag kör fortfarande på det tradiotionella, fixar själv.
Jag kommer ha städhjälp när jag börjar jobba igen, kanske matkasse också. Men fönsterputsningen kommer bli för mycket att lejja bort, jag putsar ju ändå så många gånger.

Idag var det en stor dag för oss. Det var dags för David att byta tejpen för första gången. Efter operationen i tisdags skulle tejpen sitta i sex dagar. Operationsdagen var dag 0, så i morse efter frukost rycktes den bort. Det ser så fint ut. Jag är så tacksam att det fixades så bra. All ära till Malin Hakelius. Om jag nu ska lägga mig under skalpellen på plastikkirurgen så ska det vara just hon som håller den. Hon är otroligt duktig och noggrann.





Nu ska vi musmsa glass från glassbilen. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Hanna G

Så fint det blev!

2011-06-13 @ 20:16:13
Postat av: Tesan

Å JÄKLAR så fint det ser ut! Läppen ser ut som den alltid varit hel och som om han nu bara har ett litet skrapsår ovanför. Härligt!

2011-06-13 @ 20:22:22
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Rebeccas.se

Åh vad fint det blev!



Kramar

2011-06-14 @ 09:04:04
URL: http://www.rebeccas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0