Sjukhusdag

Jaha, varför var vi på Akademiska hela dagen? Effektiv tid har nog varit 20 minuter, resterande tid, typ 3.5 timmar har vi tillbringat i lekrummet


Mina änglar var superduktiga. Jennifer lekte på hela dagen och frågade inte en gång när vi skulle hem.
David var lugn o fin tills en mormor ville hålla honom. Men det gick snabbt över.
Fredrik satt mest o gormade över all väntan, han var den som var svårast i sällskapet idag. Ha Ha!

För mig gick det väl rätt okej. Jag började må dåligt så fort vi svängde in på sjukhusområdet. Bättre blev det ju inte när man kommer in och ser de gröna golven, med en massa vagnar. I hate!



David har haft tur och träffat på gulligaste tandläkaren, Fatima och bästa överläkaren Malin.
Malin är en liten kändis, vilket jag inte har fattat. Hon har tydligen varit med i tv, när hon var i Etiopien och hjälte barn med spalt.
Enligt familjeliv så ska Malin vara grymt bra. Så vi har fullt förtroende för henne.

Nu blir det middag, noggerglass!





Kommentarer
Postat av: Sandra<3 mamma till sonen Oliver

Åh vad jobbigt med sjukhusvistelser. Hoppas operationen går bra ;) skickar en tanke till er! Kram Sandra

2011-06-01 @ 21:44:20
URL: http://Sandriic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0