Ovän med alla

Nu är jag ovän med alla i familjen. Jennifer beter sig som världens tonåring och ignorerar eller skiter fullständigt i vad jag säger. Och jag beter mig som en tonåring mot henne, orkar inte prata med henne.
David vägrar sova, nattningen tar flera timmar. Och då passar F på att gå till grannen. Hmmm
Nu har David varit vaken sedan 1 och han gallskriker verkligen om jag lägger honom ned.
Nu har jag gett upp om att få sömn. Jag sitter påklädd och är beredd att börja städa eller vad som helst. David är konstigt nog tyst i sin babysitter.

De här utmaningarna är alldeles för mycket för mig. Just nu vill jag bara säga upp mig som mamma och gå ut genom dörren.

Nu börjar monstret att grymta igen!

Hoppas att ni andra sover gott i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0