Långa dagar

Jag förstår nu varför jag aldrig är färdig för utgång vid 8-9 tiden på morgonen, så som alla andra småbarnsföräldrar är.
David har ju minimalt med sömnbehov, han startar dagarna vid 6 eller 7 och somnar sent på kvällarna. Med sent så menar jag 10, halv 11. Vi får liksom ingen kväll eller morgon för oss själv.
Klart han sover på dagarna, men det är inte alltid det är långa stunder. Jag känner mig så sliten och för att dölja det krävs ju många minuters make over varje dag.
Så innan vi kommer utanför dörren så är klockan minst 12.






Kommentarer
Postat av: bea

vad jag känner igen mig....har precis lyckats få mr kinkis att somna och ber att han sover mer än en kvart...ta hand om er, skönt ändå att lillkillen mår bra!! kram

2011-06-21 @ 10:23:21
URL: http://bea-omtidenvill.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0