Kattbebis

Tyson har blivit mer galen än vad han var tidigare. Jag vet inte om det är för att han ser vad vi gör med David eller om det är för att gammelnuckan, Pip, inte finns längre.
Tyson älskar babysittern, och man får verkligen vända den upp o ner för att Tyson ska masa sig ur. Så fort vi plockar David därifrån så kryper Tyson dit.
Vi har också hittat honom i matstolen från Ikea. Idag hittade vi Tyson sovandes i vagnen. Han låg först i soffan och sov, men kom väl på att David brukar sova i vagnen. Så varför inte testa själv.
Snart är det katten vi drar omkring med här i området. Tyson kom precis in för det har börjat regna. Vart lägger han sig då?
I gåstolen såklart. Han har försökt tidigare, men inte kommit ner. Men nu masade han ner fläsket och där ligger han.





Snart får vi nog bära omkring på honom i Baby björn. Ha Ha

Nu ska jag gå och gosa lite med honom. Sen ska jag nog sova.

Imorgon har Jennifer en tandläkartid 08.10. Jag funderar på vem det är som vinner duellen att få åka dit?
Andra projekt för morgodagen är att hämta pallen, lämna tillbaka lite kläder jag köpt, kanske köpa något annat och boka en klipptid.

Sov sött!


Kommentarer
Postat av: Lisa

En påse Purina Pro Plan är på väg till finaste katten Tyson!

2011-06-18 @ 19:42:33
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0