Incheckad

Jaha, nu sitter jag här i ett rum på akademiska. David sover, men vaknar nog snart och vill ha lite mat. Hans mamma känner sig förvirrad. Det känns som vi sitter på ett sjukhus i öststaterna eller nåt. Sängen är bara av metallstänger, rummet är slitet och jag ska slagga på en tältsäng. Men jag har en platt-tv på rummet i af. Det är inte hotelllikt på nåt sätt, och allt ska jag göra. Jag ska ta temp på honom i morgon, vilket jag inte vill göra. Det tycker jag nog att personalen ska göra. Jag har i alla fall beställt väckning med dom kl 03.30 för Davids sista måltid innan operation.
Hela kvällen har jag googlat spaltbloggar.
Det är inte bra för mig, jag behöver inte matas mer. Jag borde istället bara lägga mig ner för att få lite sömn. Men jag kan inte koppla av.

I morgon kl 08.00 är det dags för plutten att opereras. Jag kommer gråta blod när de drar iväg med hans öststatsinspirerande säng. Fredrik och Jennifer kommer hit vid nio.

Allt är osammanhängande, vilket speglar mig just nu! Jag hoppas innerligt att dr. Malin som ska operera David sover gott och vaknar utvilad efter en skön helg! Det är upp till dig nu Malin, snälla gör det bra!

David har i alla fall badat och är redo med sjukrocken



Pappa gjorde han fin i håret också!

Go natt på er!



Kommentarer
Postat av: Paula

Håller tummarna för att allt ska gå bra! Vilken tur att han blir opererad efter att doktorn haft en långhelg på sig att vila upp :)

Lycka till David-plutten!

2011-06-06 @ 23:12:58
Postat av: Milis Värld

Hoppas allt gick bra på OP, o att läppen blev lika fin som Levis. Vi är toknöjda! Det var Malin som opererade honom med... Men de är bra konstigt att vänja sej med en "ny" bebis. Man saknar spaltleendet lite.



Tack för att du kikade in o skrev! :)

2011-06-07 @ 09:23:02
URL: http://maze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0