Dag 2

Det blev en dålig uppdatering igår. Men det var bara en sån skön känsla att komma hem. Slänga allt i tvätten, ta en dusch och äta. Det var precis det jag gjorde när jag kom hem igår. Jag tog även en nap på eftermiddagen, vilket var behövligt.
Jag sov bara tre timmar natten till igår. Not so fun! Inatt har det blivit bättre sömn, men ögonen är rätt grusiga när David ska få sin medicin vid 3.

David återhämtar sig snabbt, och jag ska aldrig mer uttrycka mig om att han är en känslig liten kille. Han är så glad fast att han får stå ut med smärtan. Min lille prins! Han får ju bara smärtlindring var 6.e timme vilket innebär att det finns timmar på dygnet då han inte har någon smärtlindring, men han fixar det. Han ammar till och med utan smärtlindring.

Idag blir vi nog bara hemma och tar det lugnt, behöver dock ta mig till ett Apotek för att köpa mer Alvedon.
Just nu sover han ute i vagnen, vi får se hur lång napen blir.

Så här såg piggelin ut i går, han var nog också glad att få komma hem igen!




Den nya lille prinsen! Lite blodigt vid näsan, han var för ivrig att äta efter op!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0