Supershopping

Supershopping, låter bra, och man kan tro att jag blir glad att få post från Supershopping. Men jag gillar inte Supershopping. De mailar mig 20 gånger per dag om en massa vinster och finaler jag har kommit med i. Ingenting stämmer, för allt de vill är att jag klickar i en massa dåliga erbjudanden. Känner ni igen?

För två dagar sen kom ett brev från supershopping i min låda. Va i..... I brevet låg ett brev med välkommen som prenemerant samt en påse tabletter. Såklart också en faktura för frakt. Satan. Jag vill inte ha och ta bort mig från mailinglistan.
Brevet kommer åka tillbaka illa kvickt, sen hoppas jag att jag aldrig ser mer från Supershopping. Är det inte irriterande?




Kommentarer
Postat av: Lisa

Uscha, hatar sånt! Säkert någon som sålt adresser o dy.l vidare,blää! Skulle inte förvåna mig! Har lyckligtvis inte råkat ut för Superhopping (än).

2011-07-27 @ 23:27:14
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0