Ovanlig fredag

Redan fredag, helgen väntar. Klockan är nio, David sover sin första nap. Inga konstigheter, men att både Jennifer och Fredrik är uppe är mer ovanligt.
Just nu sitter F med sin telefon, Jennifer har tagit min för att spela MoonChaser. Så alternativet för mig är enkelt, blogga! HaHa

I morse sov David till sju och jag vaknade av att han låg i sin säng hur glad som helst och pratade och skrattade. Man blir så glad när man hör honom. =)
Nattninarna går fortare o fortare, kanske för att han nu börjar känna igen kvällsrutinen. Han burkar somna i vår säng. Han har tidigare haft svårt att komma till ro i sin säng. Igår låg han bara och snurrade runt i vår säng, han somnade aldrig. Men jag såg på honom att han var trött.
Då lagde jag över honom i sin säng och på vägen dit så somnade han.... Alla knep är bra utom dom dåliga...
David har även börjat sträcka ut armarna mot mig när han vill komma, hur underbart är inte det?

Idag är det tvättning och renovering som står på schemat. Renovering är kanske att ta i, huset är 3 år gammalt. Men i Davids rum ska det slipas, målas och tapetseras.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-29 @ 23:25:51
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0