Min bästa vän

Idag är det lördag, vilket innebär godisdagen om vi frågar Jennifer.

I går blev jag överraskad av posten, igen. Där låg ett brev/kupong från Smartson.



Idag när lördagsgodiset inhandlas hämtar jag nog även en flaska saft. Perfekt att ha på picknick.
Jag hade inte väntat mig att få testa detta, eftersom jag precis fick min Garmin GTU-10.
Ännu mer överraskad blev jag när jag kollade min mail nyss, jag är dessutom en av nio nominerade att testa LGs nya 3D tv. Hur coolt vore inte det?

Man kan säga att Smartson är min bästa vän. :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Grymt Maria!

Hoppas ni får det trevlig i goa Göteborg!

2011-07-13 @ 12:05:52
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0