Lyckliga måndag

Vem bryr sig att det regnar och att räkningarna ska betalas när paketet jag väntat på så länge kom?? Idag, äntligen fick jag min telefon, en Samsung Galaxy S II. Jag är så nöjd med den, kär är nog rätta ordet.

Innan jag blev så lyckliga tog vi en tur till Uppsala, tapeterna skulle hämtas. Vi började med en sväng på Bauhaus. Vi ska köpa duschhörna och är på jakt efter fina dörrar. Fina dörrar till billig peng. Dessutom efterlyser vi någon som kan sätta upp dörrarna i vårt badrum. Känner du någon? Skicka hit han eller henne på direkten. =)
Jag fick en halvtimme på Lindex med, hittade mest kläder till David. Han fick sig en onepiece =)Lindex Shop Online - Jump in . Lindex Shop Online - Joggingbyxa

Jag köpte dräkten i stl 74 för att han ska kunna ha den i vinter eller senhöst. Nu lever han enbart i en blöja, lilleman är så varm av sig att det fungerar inte med några kläder. Linnebodies är vad han har när vi lämnar huset för att vara lite civiliserade =)

Nu ska jag ha lite Boffamys innan vi somnar. I morgon ska vi ta hand om mamma som kommer o hälsar på. Och vet ni, då får jag även tillbaka alla mina kontakter igen. Jag gav ju henne min mobil sist, det jaginte tänkte på var att alla kontakter fanns i telefonen...smart!

Ha en supertrevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhh, blir oxå sugen på en ny lur!! Trött på min lilla Xperia X10 mini pro.. hehe..

Ja, bloggdesign är inte det lättaste, html o sånt, men hur som helst så lyckades jag att fixa (äntligen) en egen header! Sist på jorden känns det som.. =)

2011-07-25 @ 23:07:16
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/
Postat av: sloarez - Passion for photo

sv: åh tack :D Hoppas du får en fin dag!

2011-07-26 @ 09:44:23
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0