God morgon

F jobbar sin sista dag idag innan semestern. Men det är med stor reservartion jag säger det, förvånar mig inte om det blir övertid de få dagarna som är kvar... grr

David har nästintill smärtfritt somnat igen, den här gången i sängen. Jennifer har inte vaknat än. Här sitter jag ensam med nyhetsmorgon och bloggen. Det är skönt att få den här tiden för sig själv. Annars är det håll i gång hela dagarna. 40 000 tusen frågor från Jennifer hela dagarna.
Jag måste också ge David beröm för natten som var, han sov relativt långa perioder fram till småtimmarna och dessutom i sin säng.
Sömnen blir helt förstörd när han sover i min säng.

Idag förväntade jag mig sol och värme, men det ser mer ut att bli regn. Nåja, det ska väl inte hända så jättemycket idag. Det passar bra att börja röja i Davids rum. Där ska det slipas, målas och tapetseras. Sen återstår det roliga, inreda!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0