Gammal?

Jag fick ju min nya mobil i måndags. Och jag verkligen älskar den. F har däremot fått vänta på sin. Stackaren, det var han som fixade nya mobiler till oss och så är det han som får vänta. Det är han som fixar pensionssparande åt oss, det är hans sparande som går sämre än mitt....
Han fick i alla fall hämta sin telefon igår, det visade sig att den hade skickats till vår gamla adress.



Jag känner mig inte så gammal, men när det kommer till tekninken så är jag helt grön och känner mig som min mamma. Hon kan ju inte skicka sms än. Jag kunde inte svara i min telefon. Ha Ha. Jag kanske borde ha en grå telefon med snurrplatta.
När jag kollade i HM-katalogen och kom in på Divided-sidorna så trodde jag först att jag hade kommit till barnsidorna, men så var det inte..
Herregud, har jag åldrats över natten?? Är det nu det är dags att boka tider för fotvård och köpa dosett..


Kommentarer
Postat av: Lisa

Roligt skrivet! Se fotvården som pedikyr.. gudomligt skönt är det! ;)

2011-07-29 @ 22:41:19
URL: http://skargardsmamman.blogg.se/
Postat av: Emma

Magnus kunde inte heller svara i sin telefon först så du är inte ensam...han är ju ganska teknikfreak också :) Jag tycker att fotvård och pedkyr är samma underbart sköna sak och en dosett har jag haft i några år...otroligt mycket smidigare än att behöva öppna 5 olika paket varje dag med medicin

Av allt detta drar jag slutsatsen att du inte är gammal :)

2011-07-30 @ 13:48:09
URL: http://pims.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0