Fredag, snart åter till vardagen

Usch, vad fort tre veckor har gått. På måndag är det dags för F att börja jobba igen. Tack o lov är det bara två veckor, sen går han på semster.
Livet blir så mycket bättre när alla är hemma och lediga tillsammans.

Idag regnar det och vi blir bara hemma idag. Det får bli en mysdag helt enkelt. Vad vi ska fylla den med får vi se. Men lite pyssel, chokladbollar och film blir det säkert. Allt beror ju på David såklart.
Igår hade han en riktigt jobbig dag. Han var supertrött hela dagen, men sov bara 20 minuters nap. Resten av tiden gnuggade han ögnonen och var ledsen.
Än så länge ser den här dagen ut att börja bättre. Håll tummarna.

Nu måste jag bara tipsa om världens bästa hårprodukt!
Igår köpte jag, F en olja till mitt hår. Mitt hår är sjukt tovigt och något balsam i världen har onte hjälpt. Mitt hår blir så slitet av borstning eftersom jag verkligen drar ut håret. Jag avskyr att borsta håret eftersom det gör så ont.
Nu efter 32 år har jag hittat lösningen.

Nashi Argan från Landoll! Så bra!
Jag har bara använt det en gång, men jag är helt såld. Jag behövde inte ens borsta håret! Nu är håret mjukt, härligt och luktar gott.
Pris; Gratis för mig =), men den kostar nog runt 240 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0