Tråkdagarna är slut

Nu äntligen är dessa tråkdagar slut. Då affärer är stängda och det finns absolut ingenting att göra. Att vara hemma och mysa är inte min grej just nu, då blir jag bara påmind om hur jobbigt det är att vara gravid.

Idag uppstår då genast ett annat problem. Affärerna är öppna och många börjar sin rea, som IKEA och MIO
Men jag kommer inte vara där. Och till veckan ska jag jobba. Så nästa helg vet ni vad jag gör!!!! Shoppar som en galning =)

Idag blir det en dag Boffa har sett framemot länge, Disney on Ice

 



Där kan man äta popcorn, berättar Jennifer!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Hur går det med graviditeten, är det jobbigt? Kram/Hanna

2011-01-02 @ 09:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0