Stress

Idag är första dagen på mitt nya liv som hemmamamma. Bebis har ju inte tänkt att komma än, även om det ibland känns så.

Jag hade gärna fått en liten bebis innan beräknat datum, tills idag. Idag är jag hemma i dagsljus för första gången på sex månader eller nåt. Jag ser verkligen vilka (städ)behov det här huset har. Min ambition är ett rum om dagen, så du får vänta bebis. Kom inte än.

Jag har ju ingen bil när jag är hemma och Fredrik tror nog att det är ett smart sätt att inte få mig att shoppa. Men när man är hemma och städar ser man också vilka (inköps)behov som finns. Tack o lov finns nätet!
Ett par nya gardiner till sovrummet skulle vara trevligt.
Kommer nog spana efter sådana lite senare.

Nu tillbaka till fönsterputsningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0