Ska det vara så här?

Jag har ju tidigare bara nämnt min tjocka fingrar. Det var två månader sedan jag fick ta av mig förlovningsringen. Vilket är tråkigt, att inte kunna bära den. Men när jag ändå skulle hitta nåt positivt med det så tyckte F att det var en dålig idé. Jag har länge velat ha nya förlovningsringar, det är väl inte så stora krav? Det mest naturliga borde väl vara att jag önskade mig ett bröllop, men nä, nya förlovningsringar är vad jag vill ha.
Varför inte passa på nu när jag inte kan bära min?


Hoppas doktorn kan hjälpa mig i morgon, för det gör så ont i fingrarna.


Kommentarer
Postat av: Paula

:) Vet... Om din kropp funkar som min så är dina ben tjocka som furustammar förutom att skinnet på fingrarna spänner och lederna går inte att böja... Enda trösten är att det går över. Som graviditeten. Till slut.

Handla ringen nån vecka EFTER förlossningen. Annars tappar du den när dina fingrar återfått sin forna smäckra form.

2011-01-09 @ 20:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0