Ny, begagnad eller ingen bil

Lördagsutflykten blev till Volvohandlaren. Vi är en audifamilj och ingen vill ha något annat. Men när den ekonomiska hjärnan räknar så är valet enkelt.
Men ändå så svårt att bestämma sig.
Jag och F är inte synkade i hur vi resonerar, när jag vill vara ekonomiskt då vill han köpa Audi. När jag vill köpa en S5:a då tycker Fredrik att det är för mycket....
Hur ska det bli? Varför är det så svårt att bestämma sig.
Igår när vi faktiskt tänkte mer lika än någon gång tidare så var vi inne på en miljöVolvo, som är skattefri. Där tjänar vi pengar.
Då gled vi ändå över till Audi och tänkte att vi kan köpa en "vanlig" audi. Men då blev det lika mycket som att köpa en Volvo....
Hjälp Hjälp!


De bjöd på korv med bröd igår. Så Jennifer fick sin lunch. Konstigt att inte P hade sniffat upp det. Han brukar ju alltid finnas på gratisätaställena =)

Dessutom fick Boffa en godispåse av the boss. Hon kan nog tänka sig en Volvo!


Kommentarer
Postat av: Paula

Volvo är bra o tryggt :)

Audi är gjutjärnsgryta (slå mig inte nu bara)!

2011-01-16 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0