MVC

Det börjar närma sig slutet. Kroppen känner det, jag känner. Fredrik längtar tills det hela är över. Jag förstår honom, att leva med mig just ni är världens utmaning.
Magen mådde bra, bebis väger runt 3000 gram. Vilket innebär att Bebis är större än Jennifer. Hoppas bara att den inte kommer väga mer än 4000 när det är dags.
Ont ont ont är min sammanfattning av graviditeten just nu.

I veckan fick jag smaka ett smarrgt kex innan lunch. Jag var så hungrig. Det resulterade i att lunchen ägde rum i Coop butiken. Det fanns massor av goda kexpaket. Det fanns trepack att köpa, men tänkte att det skulle väl vara för mycket.
Men några timmar senare så ångrade jag mig, det går bara inte att sluta äta. De är så goda!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0