Jennifer shoppar

Idag tröstade vi oss med ett besök i KistaGallerian. Efter käket gick vi till Br Leksaker. Jag hade inte sagt något om att vi skulle dit. Men alla kom ut därifrån med en massa stora paket så jag tänkte att de måste ju dela ut leksaker gratis.
Så var det ju inte, men lite rea hade de ju. Vi strosade runt därinne och Jennifer säger
- Undrar du om jag vill ha någonting?
Och ut  kommer vi med ett PollyPocket hus.

Fler PollyPocket dockor finns hemma så ett litet hus kunde kanske öka lektimmarna med dockorna och kläderna. Så när jag föreslog att de andra dockorna skulle vara med så svarar Jennifer med att det är inte rätt design.




Kommentarer
Postat av: Tesan

Fredrik upp i dan eller? ;-)

2011-01-08 @ 14:04:55
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0