Bebis

Vad ska bebis ha för namn? Konstigt att det är svårt att komma på något man gillar. Jag och F lägger det bara åt sidan när någon av oss för det på tal. Ingen orkar tänka....
Jag har ju länge velat att Jennifer ska heta Tea, F gillar inte alls namnet.
Men jag tycker att det är så fint. Bortskämd som jag är så har nu F efter många år sagt ja till Tea. Han säger att det blir en Tea om bebis är en tjej.
Men då får jag dåligt samvete för att jag varit vidrig och tvingat fram namnet. Så nu är vi på noll igen.

Igår hörde jag ett annat mysigt namn, Myra. Hur gulligt som helst. F kommer tycka det är ett ännu sämre förslag.

Vad ska bebis heta?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tea är jättefint! Har han gått med på det så har han... ;) Fast jag tycker stavningen Thea är finare!

2011-01-20 @ 10:12:14
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: Emma

Jag har själv funderat på Thea...tycker det är jättefint. Myra var ju hur gulligt som helst. Jag tycker att du ska jobba på det namnet...hör han det tillräckligt många gånger så blir det inte "konstigt"

Men du var väl ganska säker på att bebis är en pojke så då spelar det ju ingen roll...eller hur F?! ;)

2011-01-21 @ 12:21:18
URL: http://pims.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0