Vad ska man med klocka till

Jag har ju (o)turen att bo precis vid en förskola. Det är en himla trafik vid 9 på morgonen, men det är ju inte bilarna som säger mig vilket tid det är på dygnet.
Det här den här vovven

Den står där varje morgon kl 9 och varje eftermiddag kl 14. Du förstår ju hur lite jag har att göra som börjar analysera familjen.
Kvinnan är gravid, är hemma och har sitt barn 15 timmar per vecka på förskolan. Hunden avslöjar mycket om familjen, eller så är det jag som är störd!

Men hur som helst börjar jag bli irriterad över att hunden står vid förskolan (utanför mitt hus) och skäller varje dag.


Kommentarer
Postat av: cammie

hehe =)

2011-02-10 @ 19:27:06
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0