På gång?

Igår kväll var nog första gången jag kände att det var värkar på gång, men det höll inte i sig så länge. Men ont gjorde det.
Tänkte att det skulle hända en massa på natten, med tanke på de trafiksvårigheter som skulle vänta. Det snöade och blåste sjukt mycket.
Fredrik gav mig order om att inte gå ut o skotta idag. Vilket jag heller inte har gjort. Däremot kom P för att skotta gården. Vilket han säkert ångrade när han började, för det var sjukt mycket snö.
Men han fick ju ändå en kopp kaffe sen. Dessutom är vi skyldiga honom en halv gurka.. =)

Idag är jag och Jempa hemma. Jag skulle aldrig ha gått iväg i detta oväder. Nu äntligen har det slutat snöa, dock blåser det fortfarande.
Jag som hade fått lite vårfeelings när vi hade sol och plusgrader, känslorna är helt borta igen. Tossorna som inhandlades till bebsi kommer väl till pass så därför är snön och kylan bra.

F jobbar sin sista förmiddag för den här veckan, han försov sig bara en dag. Kanske att det bli lite fredagsmys hos oss ikväll. God mat och ett glas vin bubbelvatten.
Idag har jag ett bättre läge än någonsin att vara vaken längre än F. Vi får väl se hur det går.

Värkarna är borta, jag hoppas att de kommer tillbaka, SNART!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi har ananas hemma om du vill testa...men det funkar inte...Jag tror det kommer bli på söndag klockan 13.05:-)

2011-02-11 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0