?

Ytterligare en dag som går. Det är fredag och jag borde ha lite fredagsfeeling i kroppen. Men det har jag inte.
Jag har gått från förväntan och spänning på framtiden till hopplöshet och irritation. Med tanke på min psykiska status nu undrar jag hur troligt det är att jag drabbas av en förlossningsdepression? Det är en stor fasa som jag inte vill drabbas av. Jag lever som i en bubbla och tror att vardagen blir så mycket bättre efter förlossningen, men vem säger att det blir så? Besvikelsen kan bli stor.

Jag får glädja mig åt vänner och bekantas födeslsedagar. Från den 17 feb till 21 feb finns det nära och kära som fyller år, minst en om dagen. Kort därefter (24) fyller P 30 år. Februari verkar vara en poppis månad.
Jag vill också ha ett februari-barn. Mars är ingen fin månad, och som tjej kan man väl inte fylla år i mars, eller?
Mars låter som en killmånad.


Kommentarer
Postat av: Maria T

hoppas din bäbis vill komma ut snart. ja Mars kanske är lite hårdare o mer kill-aktig. Jag hoppas på en mars-kille :) Tack för kommentaren i min blogg :) Om det nu var du, länken var bruten så jag fick klura lite innan jag hittade hit :)

2011-02-21 @ 12:59:50
URL: http://enfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0