Poker

Nu är det snart dags för lite sömn. Idag har det varit fullt upp hela dagen. Tider att passa både här och där. Skola, träning, barnpassning, ridning. Ni hör vad en "ledig" morsa blir stressad. Ha Ha

Lilla A var här en stund, typ fem minuter eller nåt. Det var en intensiv barnpassning, NOT! Därefter lyckades vi får vår lilla D att sova en timme. Då passade jag på att spela lite poker. Jag har den senaste veckan saknat mitt pokerspel. Så igår installerade jag en pokerklient igen och drog igång.
Det är ju tidskrävande så egentligen har jag ju inte tid. Men det är ju så roligt. Jag ligger på plus! Dessutom blev jag inbjuden till en bokcirkel, vilket jag tackade jag till såklart. Hur trevligt som helst att träffas då och då för att snacka och mysa tillsammans. Sen har jag ju mina stickprojekt och lappkuddar att göra klart också... Men va f-n, jag börjar ju inte jobba förrän i maj. Och dessutom är jag helt såld på "angry birds" på telefonen med. Wordfeud tar inte så mycket tid längre, men det är också roligt.
Ja, ni hör ju. Jag hinner inte vara morsa.

Så David han roar sig själv!




Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0