Sliten

Usch vilken dag! Jag är helt förstörd, sömnbrist, huvudvärk o illamående.
David som en kratta i natt och vi var vaken ganska mycket. Så typiskt när man ska upp tidigit och det händer något speciellt.
Boffen hade sin första skoldag idag. Åh som hon sett framemot det, tills vi kom till skolan.

Hon har ju av någon anlednign hamnat i en klass där hon inte känner någon, alla hennes vänner går i andra klasssen. Mycket tråkigt.
Men hon fixade det bra, hon var ledsen en vid fruktstunden och ville inte släppa mig. Men vid lucnh bröt vi upp och jag, F och D gick hem. Det var lika svårt för mig att lämna henne som för henne att bli lämnad. Men för att hon ska ta kontakt med andra så kunde vi inte stå där och hållas hennes hand. Så hon kommer nog gå stark ur det här efter några dagar.
När hon kom hem i alla fall så var det bara positiva saker hon berättade och hon ser framemot morgondagen. Det känns skönt.



En stor tjej på väg till förskolan. Boffen valde en skolväska igår, adidas. Precis som jag själv gjorde när jag började skolan, en rosa adidasväska.

Snart dags för lite middag, innan höstterminens första ridlektion börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0