Galen shopping

I fredags var jag återigen till Gränby centrum, de har byggt om och blivit större. Så den här helgen kantas av miljoner människor och en massa dåliga erbjudanden som får folk att shoppa vettet ur sig, inklusive mig.

Jag var så stolt att jag hade pengar kvar från förra månaden och var "rikare" än nånsin inför den här månaden. Tills jag besökte Gränby centrum.
Jag har i flera år spanat in Didriksons vita jacka, det har varit en stor "vill ha" faktor på den. Jag har testat den tusen gånger och vet precis hur den är. Ändå så testade jag den igen i fredags. Jag lade den till och med på vagnen i fall jag skulle ha den.

Sen när det var läge att gå, så tänkte jag hänga tillbaka jackan, men jag ville ju ha den. Men jag ville inte betala för den. Big problem!
F säger: Köp den nu!

Okej,krystar jag fram.
Tio minuter senare är jag fattigare än nånsin. Damm it!




Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Jättefin jacka :) Gillar att den är vit!

2011-09-03 @ 00:03:57
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0