Vilken natt

God morgon!
Hoppas att ni har haft en bättre natt än mig.

Jennifer har fått en till öroninflammation (andra på en månad) och 39 graders feber. Hon var riktigt ynklig igår. Det är lätt att bli "lite" sjukare än annars, eftersom mamma är upptagen med en gallskrikande David.
David i sin tur fick värsta kolikutbrottet igår, skrek och skrek. Nu vet jag att det är minimalt med mjölk för min del. Jag drog ner på mjölken precis när han fick Semperdroppar, igår åt jag pannkaka. Bevisat!
David somnade inte förrän vid tio, vaknade vid elva. Sen sov han till kl 5, somnade igen vid 6. Och då var det lagomt att Boffa vaknade.

Nu sitter de så söta framför tv:n och Jennifer sjunger bä bä vita lamm. David ligger i Boffas famn och hon gungar honom så fint.

Idag hoppas vi på en bättre dag. Senare kommer Alma för att leka lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0