Stora tjejen

Helgen var ganska fullpackad av innehåll för vår del. Och innehållet bestod av shopping tills vi storknade.
Den här gången var nog J och mycket nöjd. Hon fick en ny cykel. Den förra ska säljas.

Jennifer är riktigt stolt över cykeln och hade den gärna i sängen om det gick. Hon cyklar, cyklar och cyklar. Inga stödhjul behövs heller, de fick vi slänga redan förra året.

För mig var det ändå ganske vemodigt med en större cykel. Hon är inte det lilla barnet längre, hon är och börjar bli riktigt stor. I de mer sentimentala perioderna i mitt liv när jag tänker på det så tycker jag att framstegen kan vara sorgeliga.

Snart kommer hon inte vara hemma med oss längre, hon föredrar kompisar. Snart kommer hon inte vilja sitta i mitt knä och gosa på kvällarna. Och vems fötter ska jag gosa med?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0