Paddan ska vara fin in i det sista

Idag kunde jag inte hålla mig längre. Herregud det är ju skorea och jag har inte besökt en skoaffär på veckor.
Så idag tog jag en snabbis och hittade ett fynd. Få se hur länge jag använda skorna, men de är snygga iaf.



Ett köp som jag inte kunnat dölja för F. Men han vet att det är ett reafynd =)



I övrigt har jag väl haft en okej dag. Inte mått så jättedåligt, i alla fall inte vad jag kan minnas. Kanske kanske att det är över.
Jag kom upp i tid i morse och det måste bero på att jag åkte hem tidigare igår för vila. Får se hur det går i morgon.
Det är fullt upp på jobbet, och det är mycket man vill hinna med innan semestern. Men men, jag gör väl det jag hinner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0