Illa

Det är söndag, redan! I helgen har vi haft gäster. Och då menar jag gäster,  7 stycken. Det fanns inte så mycket utrymme för mig till vila, men å andra sidan var jag heller inte så värdinnig av mig.
Jag mår skit mest hela dagarna. Det bästa som finns är att sova.
Egentligen vill jag bara vara ute och sola, det är ju verkligen kanonväder nu. Men värmen gör att jag känner mig svimfärdig.
Trots att jag bara är i vecka 7, så finns det en liten mage =) Om man inte vet om att jag är gravid kan man lika gärna ta mig för att vara fet. Så jag hoppas att magen jäser i en snabbare takt.

Mitt liv kretsar nu faktiskt bara om illamående hela tiden, det känns som att det är jag. Illamående Maria.
Hormonerna rusar i kroppen, blir rörd när någon hoppas på att jag ska må bättre snart. Hur stört är inte det.
Lika säker på hormonrusning är jag dock inte när jag kommer till jobbet. Jag tvivlar på att jag kan göra ett bra uppdrag och övervägde att lämna det igår.
Kanske kanske är det hormoner.

Jennifer och jag har mycket konflikter just nu, vilket beror på att mitt tålamod är 0. Jag går ständigt runt med dåligt samvete. Det är nog inte vi som har konflikter, det är jag som har konflikter med henne.
Hon har ju tidigare sagt att hon tycker det kommer bli ganska jobbigt med ett syskon, men vad hon inte vet är att hon ska stå ut med mig de första nio månaderna. Om jag inte bråkar på henne så är jag frånvarande eftersom jag sover. Usch vilkel dålig mamma jag är just nu.
Jag orkar inte leka heller, vi spelade lite fotboll idag. Jag avbröt matachen efter två minuter. Jag är en psychomorsa. Förlåt Jennifer!

Något som jag har ännu svårare att förhålla mig till är hennes irriterande kompis. Hon är här och uppmanar J till att fråga efter godis, glass, bada i poolen m m. Herregud din oförskämda lilla donna. Lägg av!
Jag är inte ens snäll mot henne.


Vad är det för ett monster jag har i magen?!?!?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns nog nästan inget så gott som glass. :P

2010-06-28 @ 01:00:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0