1:a presenten

Idag fick jag, eller rättare sagt bebisen, sin första present. Den har Jennifer gjort och det är ett fint armband. Ett armband gjort av en toarulle. =)



Morsan mår fortsatt skit. Har suttit i valet och kvalet om vi ska iväg och göra Cub-test. Men va f-n, nä det blir inget. Jag lägger hellre pengarna på skor eller nåt. Jag är egoistisk när jag tänker att det är en frisk lilten krabat vi kommer få. Men det känns som det. Chocken blir djup om det motsatsen visar sig. Men det är inget man ska oroa sig för nu. Nu ska jag väl njuta av att jag är gravid och magen växer. Ha Ha. Jag njöt en eftermiddag sen fick jag nog.
Hormonerna rusar i kroppen och ett stort irritationsmoment jag har nu är ljudet av dieselbilar. Jag blir helt rasande när jag hör en dieselbil. Jag börjar tvivla på mitt psykiska mående? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0