Vill ha listan

Min vill ha lista blir bara längre och längre. Vilket också innebär dyrare och dyrare. Det är andra gången vi spanar in ett nytt bord och stolar från Mio.

Jag vill ju så gärna ha.



Bordet är snyggare med en iläggsskiva.

Med de här stolarna till behöver man ingen soffa.



Jag vill gärna kombinera svarta och vita stolar, men ibland måste förnuftet styra. Hur skitigt kommer inte vitt att bli. Då blir det inte så  roligt.
Summa: 27 990:-


Efter Mio åkte vi till lågprisvaruhuset, Ikea, istället. Nä, det är verkligen inte ett lågprisvaruhus för min del. Jag älskar verkligen Ikea och handlar gärna där. Idag blev det inte så dyrt, det var mest en massa ljus vi skulle ha.

Lite tok på barnavdelningen blev det också






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0