Kräksjukan, nä tack!

Gumsan kom fram till mig efter maten. Hon hade lämnat bordet och var på väg upp till sitt rum när hon kom tillbaka.
Jag så på henne att allt inte var som det skulle. Hon hade svårt att prata och till slut fick hon fram "jag kan inte andas". I samma sekund som jag blir rädd kräks hon mitt framför mig.
Sen blir hon så ledsen. Hon kräks så sällan och tycker att det är så fruktansvärt obehagligt.

Så här tycker hon:

 




Jag hoppas att det var för att hon ätit snabbt och inte för att A har smittat henne med nån äcklig Willys-sjuka eller att det är vinterkräksjukan.

Vid den senaste middagen hos EPA- så kräktes lilla A precis när vi skulle sätta första matlasset i munnen. Hon kräktes tydligen en gång till på natten med. Vi tror att det beror på Willysbakterierna hon fick i sig. =)
Inget ont om Willys, men i vissa områden är kunderna ibland ganska skrämmande..



Kommentarer
Postat av: Rebeccas.se

Usch då, hoppas det inte blir mer kräk!

2010-01-06 @ 20:44:25
URL: http://www.rebeccas.se
Postat av: EPA

Oj, där ser man vad lilla A kan ställa till med. Aldrig mer Willys!

2010-01-06 @ 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0