Boring

Jag vet att jag inte borde säga det, men säger det ändå. Det är boring att vara ledig. Det är ju för kallt att vara ute, tråkigt att bara vara inne.
Vad ska man då göra, shoppa kanske?! Men pengarna måste ju sparas. Om jag frågar F säger han bara att det inte finns några pengar, varken att spara eller shoppa för.
Han har inte varit sig själv sedan vi bokade resan.
I ett svagt ögonblick för två dagar sedan var vi nära att avboka resan. Men då vi insåg att vi inte skulle få tillbaka det vi hittills har betalt så ångrade vi oss.
Det är ju inga problem att få ihop pengar och leva som kungar i Thailand. Men det innebär ju att allt annat vi vill ha får skjutas på framtiden.

Okej, ledigheten är snart slut och då kommer jag undrar hur i h.... jag kunde tycka att det var boring att vara ledig.

Så nu ska jag försöka njuta av att jag faktiskt bara kan dra omkring i mysbyxor, dricka gott kaffe när jag vill och bara vara.
Men tänk o vara arbetslös, det måste vara ganska tråkigt. Så jag är glad ändå!

Mys på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0