Gaaah

Grrr jag är arg och känner att jag kan slänga allt jag äger, typ! Jag är verkligen inte nöjd med mig själv nu.
Inte blir det bättre av att Epa-familjen är på Ikea och köper köksö och barstolar. Varför får dom shoppa? Jag är grymt avundsjuk.
Okej jag har redan en köksö och barstolar men det saknas ju fortfarande en matta och nytt köksbord i mitt kök.
Det är typ 270 dagar kvar till Thailand, minusgrader ute och en arg Bompa i huset.
Ännu mer irriterande är ju att F ligger där uppe och sover, varför kan jag aldrig göra nåt sånt?
Nä, jag får hålla mig här nere där tvättmaskinen och köket är. Servera Bompa och tvätta, det är vad mitt liv innehåller.


Tänk om det fanns nån som kunde bjuda hem mig för invigning av köksön och bjuda på lite vin. Men det händer väl inte...



Kommentarer
Postat av: Isabel José

En sån där allmänt dålig dag då allt som man egentligen borde vara glad över suger.



Hade jag haft Thailand att se fram emot inom 610dagar ens hade jag varit glad. Jag har aldrig varit i Asien och det skulle vara en dröm att få åka dit.



Köks öar är jätte jätte fina de med, och barstolar där till... I min "jätte stora" etta får de inte ens plats ett köksbord.

2010-02-13 @ 15:57:57
URL: http://isabeljose.blogg.se/
Postat av: M

`Hellu, fin blogg.

2010-02-13 @ 16:35:27
URL: http://marrwie.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ha en bra kväll :)

2010-02-13 @ 16:36:54
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0