Myssöndag

Vädret är ju så där. Det snöar och blåser. Men när man är inne så blir det genast mysigt.

Jennifer och jag har spelat lite spel, vilket inte hände igår. Idag när vi hämtade barnvagnen så stannade vi till bland spelen. Jennifer plockade på sig ett och menade att det var det hon "behövde". Tidigare år jag har inte kunnat säga nej även om det varit så nära jul. Men idag kunde jag det. Kanske beroende på mina gravidhormoner =)
Det blev heller inget större bråk i affären. Bara ett litet. Men nu återgår jag snabbt till myssöndagen.

Vi har skruvat ihop ett skötbord och fixat vagnen. Och det känns ju himla speciellt att göra i ordning saker för någon som ska komma och flytta in hos oss. Men som vi inte har någon aning om vem det är.
Visst är det helt fantastiskt att man bara älskar någon som man inte vet med det är?


Go kväll från sentimentala mig...


Kommentarer
Postat av: Tesan

Vad blev det för vagn? Nyfiken!

2010-12-21 @ 20:22:17
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Tesan

Vad blev det för vagn? Nyfiken!

2010-12-21 @ 20:23:02
URL: http://tesansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0