Kallt

Det är härligt med helg. Men den här helgen känns inte så härlig som jag önskade. Det är regnigt och kallt, F jobbar och det finns inte tillräckligt med pengar för att köpa allt jag vill.

Jag och Bompa åkte i väg till Uppsala med 2/3 av EPA-familjen. Första stoppet med vrålåket, Mercan, blev på toys´r´ us. Kalasdags igen och presenter ska inhandlas.
Jag är inte 3 längre, men tycker att det är ganska roligt att gå omkring och kolla i leksaksaffären ändå... Hittade en Barbie för 550 kronor. Gräsligt...

Vad som står på tur o köpa är en ny cykel, ny sparkcykel och en hjälm. Förutom all annan leksaksutrustning som behövs. Dessutom är vårgarderoben inte uppdaterad tillräckligt. Jag tror inte F har förstått vilket stor uttag jag behöver göra snart.

Snart dags för en tacokväll hos EPA. Jag hoppas vinet står på kylning.


Trevlig kväll!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0