Min bil är bäst!

Måndag och veckan har börjat. Idag var jag uppe kl 7 redan eftersom bilen skulle in på lite lacklagning. F är så galet rädd om bilen att vi åkte två varv runt verksta´n för att kontrollera att de inte var ute och körde hans bil. Den killen har många gubbpoäng.
Själv glider jag fortfarande nöjt runt med min bil. Den är nu 1 och 5 dagar. Den är verkligen min bästa kompis. Oljelampan började lysa vilket gjorde att vi var tvugna att åka in till stan. Och när man ändå är där kan man ju lika gärna shoppa. =) Så det var precis det vi gjorde. det blev lite mer scrapbooking-saker. Nu ska jag ordna med lite inbjudningskort till kalaset, Äntligen!
Jennifer ska få bjuda sju barn, fullt hus!

F:s semester närmar sig och vi planerar för Gbg resan.

På återseende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0